Година коду

Для любителів Скретч
Самостійно розв'яжіть графічні задачі тут
Та тут

Для тих, хто готується до Міської олімпіади в Скретч

Задачі до олімпіади

Розв'язки задач до олімпіади:

Іподром
Балерина
Паркет
Веселий олівець
Влучний тесляр

Таблиця результатів

Sсratch онлайн редактор

Перший проект "Подорож"

Заняття 2
Спробуйте створити наступний проект "Негода".
На небі хмарки закривають сонечко, йде дощик, блискає блискавка. Дощ закінчується, хмари розходяться, світитить сонечко, небо блактине.

Переглянути програмний код проекту
Як створити наступний проект?


Підказка
Спробуйте створити свою гру-лабіринт.

Пропоную для закріплення створити проект "Сигналістка"
На початку проекту дівчинка стоіїть із прапорцем угору. При натисканні на стрілку ліворуч, дівчинка показує прапорцем - ліворуч. Натискаю стрілку праворуч - дівчинка показує прапорцем - праворуч і.т.д.
Ось, що вийшло в мене

Задача "Лампочка"
Якщо натиснути на перемикач 1 раз - лампочка засвітиться, якщо натиснути другий раз - лампочка потухне і т. д.

Програмний код проекту
Задача "Танцюристи"
На екрані 5 -ть нерухомих спрайтів. При натисканні на одного із них (будь-якого) всі інші приймаються танцювати.

Задача "Квіточка росте"
При клацанні по фону, у точці дотику з екраном з'являється і повільно виростає квітка

Подивитися програмний код проекту

Задача "Гучність"
Якщо спрайт чує гучний звук - змінює колір


Задачі для самостійного розв'язання

1. При натисканні на клавішу "В" спрайт стає трохи більшим. При натисканні на "S" спрайт стає трохи меншим. Якщо спрайт стає по висоті більше чверті екрану, то говорить:"Цей розмір для мене!"
2. Спрайт переміщується по екрану довільним чином. Кожен раз, коли він дотикається синього кольору, він співає високу ноту. Коли дотикається червоного кольору - співає низьку ноту.
3. Спрайти кішки та собаки переміщуються по екрану. Якщо кішка опиняється близько до собаки, вона нявчить, розвертається і тікає від собаки.
4. М'яч літає по екрану, відбиваючись від стінок. При кожному відбиванні лічильник збільшується на одиницю. Як тільки набирається 10 очків, лічильник обнуляється та змінюється фон.



УВАГА!!!
ЦЬОГО ТИЖНЯ (7-13 ГРУДНЯ) У НАС ОСОБЛИВЕ ЗАВДАННЯ!

УЧАСТЬ У МІЖНАРОДНІЙ ГЛОБАЛЬНІЙ ІНІЦІАТИВІ ГОДИНА КОДУ! 

Година Коду є глобальним заходом, який залучає десятки мільйонів учнів у більш, як 180 країнах світу. Одногодинний курс доступний більш, як 40 мовами.
 Для всіх віком від 4 до 104!
Година коду проводиться громадською неприбутковою організацією CODE.ORG, яка має на меті поширення інформатики у школах. Вони зібрали безпрецедентну коаліцію партнерів для проведення Години коду — включно із Microsoft, Apple, Amazon, Boys and Girls Clubs of America та College Board.
Ми розпочинаємо велику гру й навчимося протягом години писати програми!!!
Все дуже просто!

Переходимо за посиланням: 


Вводимо ім'я і таємне слово, видане вчителем.

7-і і старші класи самостійно реєструються на сайті code.org за допомогою електронної скриньки.

Розпочинаємо участь у Годині коду. Перше завдання, наприклад, виглядає так:
або такий в Годині Коду MINECRAFT:
:
Введіть своє ім'я і прізвище і збережіть сертифікат на Вашому комп'ютері. Після цього його можна буде роздрукувати чи надіслати електронною поштою.

ВІТАЮ! Ви стали успішним учасником міжнародної ініціативи
Година Коду!!!


Комментариев нет:

Отправить комментарий